Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Ingen vila ingen ro...

Publicerad 2009-06-29 18:10:11 i Renovering av badrum,

Med ett halvfärdigt kök är det nu idémässigt läge att kasta sig in i nästa projekt. Badrummet och tvättstugan. Om ungefär två månader sätts det i gång, problemet är att jag har total melt down i min kreativa sida av hjärnan just nu.

Svart golv och vita väggar är jättesnyggt, men alla som gjort om sina badrum under de senaste åren verkar ha valt denna kombination och även om vårt hus i övrig mest går i denna kombination så skriker det verkligen stopp i mig när jag kommer till badrummet. Jag vill ha något annat men vad?


Hur ser era drömbadrum ut? Ge mig inspiration...

Kommentarer

Postat av: Sussisyrra

Publicerad 2009-07-01 10:23:32

Byt ut det svarta mot blått, grönt eller kanske rött. Kan bli en rolig färgsättning. Har sett några badrum med blått och det är läckert!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela