Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

My prrrreeecious

Publicerad 2009-06-21 22:58:34 i Renovering av kök,

I onsdags kom första laddningen. Trots att jag tog ut en semesterdag i torsdags så är långt i från så mycket som jag hade planerat att göra hittls gjort.

MIdsommar spenderades i Norrfällsviken, i sol och årets första golfrunda som faktiskt gick bra!

Hem igen åkte vi idag och jag fick åter igen greppa my precious! En liten nätt skurvdragare som är grym att skruva ihop IKEA-möbler med. Inget ömmande skinn efter timmar med skruvmejseln i handen utan ett enkelt durr och allt är klart! Rekomenderas starkt, finns att köpa på Clas Olssons för 350 kr!



Myyy preeeecious 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela