Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Nöt att knäcka?

Publicerad 2009-03-15 00:59:58 i Renovering,

Livet är fullt av utmaningar och min allra strörsta fundering just nu är hur jag ska klara av kommande SingStar svenska schalgerhits. La Voix, rödvin och noll sångbegåvning, har man inte stött på svårigheter i livet innan så kommer den defentivit då.

Grannar, åhörande, medfestarare och närmast sörjande, jag vill be om ett preventivt ursäktande inför mitt eventuellt kommande försök att gestalta denna låt med SingStarmicken i min hand.

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2009-03-15 18:19:23

Hahaha, vad jag får skratta åt dig nu...



Men du, nån brist på sångbegåvning har du väl inte!

Jag drar mig till minnes ett kalas på FH, där vi sjöng karaoke för full hals- och inte lät det så illa....väl..? ;-)



(Jag tror tvärtom att du sjunger jättebra, sådetså).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela