Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Flängande vecka

Publicerad 2009-05-03 09:08:33 i Babblat av Sussie,

Den senaste veckan har inneburit ett rejält, men trevligt, flängade. Förra helgen var vi och några vänner uppe till mitt hemställe i södra Lapplandsfjällen. Det var några trevliga dagar med skoteråkning, snögropssolning och hamburgergrillande.

Tisdag och onsdag var jag uppe i Skellefteå för ett tvådagars möte och i torsdags åkte vi till Norrfällsviken för att fira valborg.

I maj ska jag bara vara hemma. Under april har vi varit upp till fjälls varannan vecka och 40 mil enkel väg tar tid och känns. Dock uppvägs milen av trevligheten och den underbara vårvintern där uppe.

Lite bilder från veckan


Vårt "hängaställe" här brukar ofta solen skina vilket väder det än är runt om.


En vecka senare, Fiskelägret  i Norrfällsviken


Valborgsmässobål

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-04 19:52:31

Helt underbara bilder måste jag säga :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela