Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Hemmaeftermiddag

Publicerad 2009-05-04 20:23:57 i ,

Nätet strejkade på jobbet i dag, hela dagen. Det är otroligt vad beroende man är av att ha en fungerande nätuppkoppling. Jag frågade en kollega som varit med i svängen lite längre än vad jag har om hur man egentligen jobbade förut innan internet och företagsinterna nätverk fanns. Han rynkade sin panna och såg fundersam ut innan han svarade att ,han kom ihåg att de jobbade men inte  hur...

Jag åkte hem på eftermiddagen för att få tillgång till nät. När jag satt med datorn framför mig vid matbordet fick jag en sådan där mysig känsla av att vara hemma på eftermiddagen och sitta i ett tyst och lungt eget hem. Som när jag pluggade och tillbringade många timmar över böckerna på eftermiddagarna.

Sedan undrar jag om jag börjar bli gammal månne. Åkte i kväll ut på en liten shoppingrunda och jag fann alla kläder i butikerna som "Konstiga" är det ett tecken på begynnande ålderdom eller dålig smak?

Kommentarer

Postat av: Sussisyrra

Publicerad 2009-05-05 09:50:25

Du har ju passerat 30 nu......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela