Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Kök är beställt

Publicerad 2009-05-14 21:37:34 i Renovering,

Midsommarveckan kommer att bli kaotisk!

Passade på att beställa kök när jag ända hade vägarna till sydligare breddgrader som är benådade med ett Ikea. Att stå inför att köpa kök var skrämmande. Så många frågor och osäkerhet om jag verkligen tänkt på vad jag vill ha. Den gulblåa hjälparen var dock luttrad och kunde guida mig igen hela köpprocessen och tillslut stod jag med en order i min hand.

Natten på hotellet spenderades delvis till att grubbla på om jag verkligen mätt rätt och om de specialmåtts beställda bänkskivorna kommer att gå in... Sedan följde tankar på om de verkligen skulle bli bra de val jag gjort. Det första jag gjorde när jag kom hem i kväll var att kontrollmäta. Jo då, tumstocken hade legat rätt i min hand. Och ju mer jag tittar på den färdiga ritningen så känner jag att det kommer att bli bra!


Sett från ingången till matrummet. Golvet kommer att bli det svartgråa som ligger i hallen. Väggen ovanför kökslinjen kommer att bli "hysterisk"


Om man låg uppe på vinden och kikade ned skulle man kunna se det här.

Kommentarer

Postat av: Sussisyrra

Publicerad 2009-05-15 09:58:46

YES, där satt den!

Det där blir nog kanonbra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela