Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Nu saknas bara en rosa elefant

Publicerad 2009-05-24 09:37:11 i Allmänt,

För några fredagar sedan hade jag mitt allra bästa tramsiga, uppsluppna, fredagshumör. Kanske inte i ett sådant tillstånd att jag borde bli insläppt på Myrornas. Efter lite fniss kom jag ut med en brun älg i trä och en broderad tavla på västerbottens landskapsblomma.

Den bruna älgen var hutlöst tråkig och även om jag inte är känd för min pysslighet så blev faktiskt en burk hobbyfärg inköpt.

Den bruna älgen är nu väldigt grön och  jag tycker faktiskt att älgens coolhetsfaktor steg med några procent?


En brun älg


En grön älg

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-05-24 16:14:45

sv: tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela