Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Hästägare igen!

Publicerad 2009-11-10 18:45:14 i Babblat av Sussie,

Överumplade maken i går genom att komma hem med varsin häst åt oss. Nu är det kanske lite mindre allvarsamt än det låter, då vi delar våra hästar med 999 stycken andra och en tränare som tar hand om hästarna på heltid. Så grannarna här i villaområdet kan vara lugna, inga hästar kommer att flytta in i vårt garage. Hästen är för övrigt av allsvensk rix-fmmodell.

Jag hoppas att detta hästägande ska bli det mest lukurativa och mest lättsamma hästägande jag någonsin haft.






Ingen travhäst, men dock en häst, i alla fall en islandshäst. Jag matchar med snygga ridkläder (de där träningsoverallbyxorna var faktiskt jättesnygga i början av 90-talet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela