Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Slappa dagar

Publicerad 2009-11-01 19:43:48 i Babblat av Sussie,

Så börjar en riktigt slapp helg gå mot sitt slut. Ingen kan någonsin komma och anklaga mig för att ha varit produktiv under dessa dagar. Jag känner mig ungefär som en kastrull sönderkokt potatis men ändå med hopp om att sluta som genuint potatismos.

Mina byxorna börjar bli lite väl trånga om livet. Därför så har jag spenderat helgen med att påpassligt äta upp mig inför de kommande veckorna som ska gå i en mer nyttig karaktär. Har jag bestämt.

Förra helgen gjorde jag ett test i matrummet. Jag och gardiner är inte särskilt komperativa med varandra, jag snarare undviker än faller för. Därför förvånade jag nog en del när jag faktiskt hade köpt hem en gardin och i en färg också. Gardinen fick efter någar veckor i klädkammaren slippa ut ur sitt fängelse och hängdes dubbel över gardinstången för att inte störa dammråttorna nere på golvet. Jag hade tänkt fixa till det där nu i helgen. Men det kanske blir nästa helg i stället. Annars så hade jag ändå tänkt ta ned gardinen till våren då den känns lite väl höstig.



Eftersom att jag inte har burit någon Halloween-utklädnad i år bjuder jag på en påskbild tagen för några år sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela