Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Svacka

Publicerad 2009-11-09 19:02:58 i Babblat av Sussie,

Japp, ni läste rätt. Den ständiga renovererskan har ramlat ned i en svacka i källargrunden. Jag lovar och svär att jag inte ska börja röra i något mer nu förrän en genuin inspiration har infunnit sig. Annars är jag rädd att jag inom något år kommer att stå där med en skällande arga snickaren på besök.

Planen var egentligen att färdigställa arbetsrummet i veckan. En lååångt skrivbord skulle tillpassas. Men nej, det duger som det är just nu, det fungerar och det är bara att inse att Rom inte byggdes på en dag.

Det har blivit något lugnare på mitt jobb nu, kommande års budget är färdig och jag ska ta tillfället i akt och vila i kapp mig lite. Komma i gång och motionera igen.

Så här med lovar jag, inga nya tillkommande projekt, utan låta hantverkarna färdigställa deras jobb och sedan göra vårt så att vi kommer i ordning. Det enda jag ska göra förutom det är att skapa ordning i den halvröra som råder här i bygget. Sedan börja med nya projekt, kanske där efter årsbokslutet någon gång.



Inga mer projekt på ett tag (ett tag är dock tillsvidare oidentifierat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela