Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Gahh vad kan det tänkas heta?

Publicerad 2009-09-23 21:50:26 i Renovering av badrum,

Sitter och försöker googla fram en typ hissgardin, i fuktsäkert tyg som kan få tillträde till fönsterplatsen i badrummet och verka som skydd både mot fukt och nakna profiler...
Kom ihåg att jag för några år sedan såg en modell av duschgardin som man kunde dra upp och var den neddragen var den som veckad. Men vad ska jag söka på för att hitta en? Blir lite smått tokig...


Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-09-23 23:30:27

Är det plisségardiner som man drar upp nedifrån du tänker på? Har sådana på jobbet, finns hos kirsch.se och även hos atw.se.

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2009-09-24 09:51:00

Jag tänker också på plisségardin. Snyggt och smart! :-)

Postat av: Sussi

Publicerad 2009-09-25 07:46:41

Åh, tack det kan vara något, nu ska jag googla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela