Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Helgtur

Publicerad 2009-09-20 21:25:32 i Babblat av Sussie,

Helgen har spenderats västerut hemma hos svärmor. Trevligt att få komma i väg lite och göra annat. Sista tiden har varit arbetsintensiv men de senaste dagarna har jag varit duktig och hållig mig från att tjuvjobba. På ägen bakom svärmors hus har svägerskan inkvarterat några hästar och lyckliga jag fick följa med ut och rida både i dag och i går. Det blir inte allt för ofta som jag rider nu för tiden så jag är lite lätt ringrostig, så det var med ett visst pirr jag hoppade upp på unghästen Grim, men han var snäll och vi tog oss helskinnade igenom dessa dagar. Dessutom var han så charmig så jag började genast smida planer på kidnappning och uppstallning i garaget :)



Om denna hästen skulle råka bli kidnappat, titta inte i mitt garage....


Lycklig fd hästtjej i sitt sanna element

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela