Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Stickiga häckar...

Publicerad 2009-09-12 19:52:54 i Babblat av Sussie,

I dag har agerat flitiga husägare. Sanningsenligt så kan jag väl erkänna att inte mycket har hänt sedan köket nästan blev helt klart där i början av juli. Men i dag tog vi tag i trädgården. Häckarna ansades och i avsaknad av släpvagn packades vår gamla saab 9000 full med ris och löv.  Min make uppvisar en tydlig talang i "trädgårdsskulptulering" han är riktigt duktig med häcksaxen.



Trimmad trädgård


Lampan vid entren. Jag har i ett år gått runt och funderat på om jag ska hissa eller dissa denna lampa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela