Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

När inte längre ursäkter finns

Publicerad 2011-04-28 21:46:30 i Babblat av Sussie,

Jag tror att jag har gjort bort mig, rejält dessutom. Det är så att jag har börjat hamstra träningsgrejor. Hoppsan. Den så kallade sporthallen nere i källaren har nu defakto börjat att göra skäl för sitt namn. Ajdå. Det finns snart ingenting längre att argumentera om, det är bara att gå ned, jacka in datorn i de förberedda högtalarna, kräma på spotify eller lämpligt program på PLAY och sedan bara köra. Varför gör jag så här mot mig själv? Varför stänger jag ut precis alla möjligheter, till konstant soffrosseri och lathet? Arma iderikedom som plötslig kan dyka upp och göra slag i sak.
.
.
Praktisk klädhängare, när inte torklinorna längre räcker till!
Boll och boxarhandske, varför man nu ska ha sådant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela