Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Sommaren som aldrig tog slut!

Publicerad 2006-08-27 11:28:56 i Allmänt,

Hur kan ett underbart väder bara fortsätta och fortsätta? Slutet av augusti och sommaren är fortfarande i sitt esse! Jag bugar mig för väderguden, även om man får tillfälle att klaga lite så, skulle en önskan om lite regn i alla fall nattetid.

Men nu börjar det kännas i luften att hösten står inför sitt analkande. Saker som sakta vaggat sig fram börjar nu komma igång. Det är liv och rörelse på stan igen och de ska åter igen bli liv och rörelse i denna blogg.

Min sommar har varit intensiv, jobbat varje dag för att skynda mig hem och klä om och ut på golfbanan. Förutom vår kakling i köket har jag knappt tänkt tanken på inredning eller så. Men nu, nu börjar det åter suga i "vara hemma och gosatarmen" så i takt med att kvällarna blir allt mörkare kommer jag att krypa in i min kula och göra den mer ombonad.


38080-129

I perspektiv av en sving.

Kommentarer

Postat av: golit

Publicerad 2006-09-15 17:54:41

klubbhuvudet ser lite slutet ut :) vi får ta en runda till våren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela