Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Sugen igen

Publicerad 2006-02-08 13:30:27 i Allmänt,

Ju mer jag tittar på bilden i inlägget nedan så desto mer sugen blir jag på att tapetsera om den väggen. Jag menar det är ju hela fem månader sedan vi tapetserade den. Har använt hela lunchen till att surfa efter nya tapeter, men jag hittar ingenting som känns så där klockrent. Alla tapeter känns utslitna och passé.

Fick för någon vecka sedan tyvkika i några nya tapetkataloger, som kommer ut snart, men inte heller där kändes något rätt.

Fast undra egentligen om det är tapeten det är fel på, det skulle lika därna kunna vara soffborden.

Undra om det skulle vara läge för en väggmålning? Eller om jag i mina arkiv kunde hitta en foto på ett riktigt vilt hav som jag kunde förstora upp på något tygstycke?


38080-30

Hm, kanske göra något av den här? Undra vad det kostar att få en bild printad på ett stort tygstycke, någat att kolla upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela