Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Packar

Publicerad 2008-04-22 21:25:48 i Babblat av Sussie,

På torsdag bär det av, hinner inte packa i morgon då det är middag och bowling med jobbet. Jag måste erkänna att jag packar utan plan. tar högar ur garderoben och lägger i resväskan modell större. Jag brukar alltid avsluta mina resor med att hänga in två tredje delar i oanvänt i garderoben igen.

Hade bara jag skaffat mig struktur och planering hade jag säkert kunnat klara av  lättheten i att dra omkring på en mindre väska. Men eftersom att min något begränsade strukturella och planerande personlighet verkar lämna mig så fort jag kör ut genom grindarna på jobbet så får jag stå ut med att springa på flygplatser dragandes på en 25 kilos klump.

Det jag aldrig mer kommer att göra dock är att bege mig ut i världen med en hockeytrunk. Ni vet dessa gigantiska väskor av sportbagsmodell. Ni som hörde en svärande svenska nere på kontinenten för tio år sedan kan misstänka att det var mig ni hörde. Jag är inte direkt liten med mina 173 cm, men hockeytrunken den förde mig dit den ville. Jag har ändå vana av både hund och hästdressyr, men en väska kunde jag inte bemästra.


image206

Kommentarer

Postat av: Fjällryd

Publicerad 2008-04-27 20:45:15

D var ett tag sen jag kollade in din blogg. Jag kan bara säga att du skänker mig glädje i stort och smått.. som vanligt!! Kram

Postat av: Frida

Publicerad 2008-05-05 21:44:25

Vad kul att du finns kvar. Kollade igenom mina gamla inlägg och hittade igen dig den vägen!

Postat av: Bea

Publicerad 2008-05-08 17:44:26

Men hallå! jag brukar titta in hos dej lite då och då men nu var det länge sen det var uppdatering! Inga trevliga bilder från resan du vill dela med dej av?? Ha det så bra!/Bea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela