Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Snart bara en vecka kvar

Publicerad 2008-08-23 18:33:45 i Tjejplågerimilen,

Det börjar dra ihop sig något alldeles förfärligt. Nästa söndag är det då dags för den där tjejplågerimilen, och vet ni? Min träning kom i gång typ förra veckan och nu satsar jag på att vila mig i form. Det kan nog liknas med att ge upp, men saken är den att det ger jag blanka fan i. Jag menar, att bli 18399 eller 21458 det spelar egentligen ingen roll. Det är ju inte precis så att jag appellerar på bragdguldet precis.

Dessutom så vill jag klaga lite. I veckan som har gått har jag fyndat romansallat på Willys, men måste säga att jag är lite besivken. Det fanns inget som helst litterärt-mervärde i de gröna bladen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela