Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Balkongerna

Publicerad 2008-05-25 16:21:16 i Balkong,

I går kände jag mig duktig. Jag använde cykeln som transportmedel hela dagen. Jag hade tänkt fuska när jag skulle åka och köpa jord, men något envist slog mig och jag vände om cyklen och trampade till granngården. Det gick faktiskt oväntat lätt att få hem 50 liters säcken på en moutainbike utan pakethållare eller korg. Jag lade upp säcken på sadeln och vilade den mot ramen sedan styrde jag cykeln hem. Får se hur duktig jag kommer att vara i framtiden...

Gårdagens cyklande resulterade i gömda skor på ena balkogen. varifrån kommer alla skor? Vi har tre skoskåp, en skohylla och dessutom massa skor under ett bord på balkongen? Detta faktum går inte ihop med att jag aldrig har skor att sätta på mig??


Inga skor i syne!



Men där under är dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela