Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Glädjepiller?

Publicerad 2009-10-07 19:34:53 i Babblat av Sussie,

I dag har jag varit på ett anmärkningsvärt strålande humör. Utan att det egentligen finns någon anledning till det. Vilket känns skumt. Jag menar jag ser mig själv som en hyffsat glad människa, men i dag har jag liksom varit så bubblande? Jag misstänker att Norrmerjeriers lite lyxigare yoghurt som jag för första gången intog i morse kan ha varit bidragande. En rejäl frukost är inte allt för ofta jag äter. Antingen var det just omfånget på frukosten eller så innehåller den någotslags lyckopiller. Ska väl kanske inte spekulera mer i det annat än att konstatera att yoghurten är fasligt god och jag har varit på bra humör i dag.

Ikväll är det tv-soffan som gäller min favorit den arge snickaren gör säsongspremiär i kväll. (Kanske borde ge honom lite yoghurt??)



Kommentarer

Postat av: Jessie cry

Publicerad 2009-10-10 11:00:46

Han vore nog inte lika kul om han var bubblande glad..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela