Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Nattsvart

Publicerad 2009-10-27 20:05:30 i Babblat av Sussie,

Ingenting kan vara så nattsvart som en regning E4 mellan Luleå och Umeå en kväll sent i oktober. Jag har alltså varit en tur och retur till Luleå i dag och mött mörkret och höstregnet med illemariskt dåliga vindrutetorkare på företagsbilen. Tröstlösa mil i karavan och utan mod att köra om. Det här mörket får mig att längta efter snö. Snön är underbar, den gör det norrländska mörkret ljust.
Snälla snö, kom och lys upp min värld!

Kommentarer

Postat av: karola

Publicerad 2009-10-28 10:44:37

Ja, det är så vackert med vita snön som lyser upp tillvaron!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela