Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Badrummet

Publicerad 2006-02-20 23:35:21 i Allmänt,

Någon gång inom en överskådlig framtid ska vi göra om vårt badrum. Det får ta den tid det tar, jag vill hitta den perfekta lösningen för just vårt badrum. Dvs ett nytt badrum kan vara längre bort än jag nu tror.

I detta badrum ska det finnas både dusch och badkar. Tankarna går då gärna också til ett bubbelbadkar. Tänka  att få lyxa till det så? De senaste åren har det kommit fram allt fler nya företag som importerar bubbelkar från östern till priser som ligger långt under vad tillverkarna som finns i de vanliga butikerna kan presentera. På forumet www.byggahus.se finns en lång debatt om dessa kar och de som har köpt dem är mycket nöjda med produkterna, vilket gör att man kan tillåta sig att drömma ännu mera för att kanske en dag låta drömmen bli sann!

Om utrymmet i vårt badrum hade varit större hade jag nog varit spekulant på detta bubbel bad!




38080-40
Valen bild från www.bt-trading.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela