Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Gömma allt till teven!

Publicerad 2006-02-07 20:02:38 i Allmänt,


Tillslut lessnade jag på alla boxar, datorer och gud vet allt som skulle vara under teven. Så en dag tog jag bilen och blåste de 28 milen till närmaste IKEA-varuhus. 8 timmar och 20 köttbullar senare var jag hemma igen med bland annat ett Gide sideboard. Det monterades ihop utan bakstycke för att ge de elektriska makapärerna den luft de tydligen behöver.

Dock grämer jag mig lite över de fula högtalarna som absolut måste stå där de också....



38080-29

Kommentarer

Postat av: Misspink

Publicerad 2006-02-07 21:58:23

Åh lyckliga du som har så små högtalare. Min sambo måste ha jättestora högtalare! Det går inte ens att diskutera... Ljudet är tydligen väldigt viktigt.. jag tycker tv:n har ok ljud ;)

Postat av: Camilla

Publicerad 2006-02-07 22:05:18

Ser så fint ut hemma hos er :D

Postat av: Millan

Publicerad 2006-02-07 22:19:53

Det där är vad jag kallar snygg inredning, grattis! Är så kul att se andras hem! Visa gärna fler bilder;-)

Postat av: Virra - Hem nya hem

Publicerad 2006-02-08 23:47:16

Snyggt! Det är så kul med hemma-hos-bilder!

Postat av: Husmusen

Publicerad 2006-02-12 22:48:59

Inte bor ni på Tunnelbacken? Funderar lite på er planlösning. Har nämligen bott på Tvistevägen en gång i tiden och det såg exakt likadant ut med kök/vardagsrum. Men å andra sidan. Bostaden same same. Eller har ni bostadsrätt? *sneglar på tapeten*

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-13 22:28:53

Hej!



Måste bara kolla: Är det ett Gideå sidobord? Letar efter nåt liknande och tycker att det ser urfint ut, men hittar inget på IKEA:s hemsida. Nu har de bara ett bord som heter Gideå.



Mvh,

Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela