Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Löven knoppas!

Publicerad 2006-03-03 21:36:07 i Allmänt,

Från vardagsrummet blandas hoppet med förtvivlan. Det är Rögle som står i vägen för fagra Björklöv att frodas i kval till den förnäma elitserien. Matchen mellan skånes stoltheter (?) Malmö och Rögle visas just nu på tv. Hoppet och förtvivlan byter skepnad i rösten som är belägrad i soffan. Nyss deklarerades det att den matchen var mer spännande än OS-finalen mellan Sverige och Finland. Vilket jag säkert kan hålla med om då spänningen i OS-finalen var lika pinnkivande som ett vanlig svensk kanelbulle, man vet vad man får, det smakade gott men särskilt spännande var det inte förrän man kommit in till den sockrade kärnan.


Jag är lite smått nervös i kväll. Min bästa kompis kom förbi tidigare idag och medan vi häller upp första pavan i karaffen så säger min kompis och min sambo att de förväntar sig att jag skall packa en väska under kvällen och att denna skall innehålla både bikini och täckbyxor? För att vi ska tydligen på utflykt i morgon. Tro att jag är nyfiken vilken plats på jorden kan vara så att man i sitt bagage både behöver bikini och täckbyxor??? Min otålmodighet och min extrema nyfikenhet håller just nu på att knäcka mig och intet de säger!


38080-47

Just nu kör jag med ett lite mer fult spel, öppnar ytterligare en flaska för att jag vet  ~ In vino veritas ~ och jag vill väldigt gärna veta vad de har planerat för mig i morgon!


Kommentarer

Postat av: Husmusen

Publicerad 2006-03-06 00:17:01

Hur gick det? Vart hamnade du? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela