Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Man borde skämmas

Publicerad 2008-06-01 20:08:11 i Allmänt,

Låt aldrig latheten bedra dig! För två år sedan lämnade jag universitetet med två ogjorda sidooppositioner. Dessa bildade den avgrund som hindrade mig från att ta ut min sista examen.

Under dessa två år har mycket vatten runnit under broarna och jag har visst haft det i åtanke att det ska göras klart.

Nu har jag tagit mig i kragen och sitter och läser uppsatser. Jag måste erkänna att det är intill döden tråkigt, men göras det måste det.

Det är inte lätt att sätta sig in i vetenskaplig metod igen. Så fort lärosätets dörrar slog igen bakom mig så verkar denna indoktrinerade kunskap ha lämnat mig.

Äpplet är verkligen surt att bita i och jag hoppas att uppsatshandledarna har snälla ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela