Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Behöver tips på "lulllull"

Publicerad 2008-09-14 17:28:54 i Det lilla hemmet i staden,

Såvida inte onsdagens husbesiktining visar något helt annat så är det dags att sätta ut lägenheten till försäljning nästa vecka.

Lägenheten är i grunden helt ok, men vi vill gärna visa upp den från dess allra bästa sida.
Nu vill jag gärna ta mot tips på hur vi ska visa lägenheten från dess bästa sida..


Köket

Från ytterdörren genom lägenheten

Matplatsen som binder ihop köket och vardagsrum


Sovrummet, jag ska inhandla ett överkast...har inget i dag.


Lite lådor och gamla datorer ska förpassas till det redan fulla vindsförrådet


Vardagsrum


vardagsrum annan vinkel


Bdrummet

Balkong 1

Balkong 1 annan vinkel


Balkong 2

Så, vad ska jag göra inför försäljning?

Kommentarer

Postat av: Biibii

Publicerad 2008-09-14 21:21:30

Jag tycker att det ser jätte bra ut. Det viktiga är väl att man inte ska ha framme så mycket saker vilket ni inte har. För att köparen ska kunna skapa sig en egen bild att tex "där kan jag ju ställa den där grejjen eller där skulle min tavla passa utmärkt!" Lycka till! Hur mycket ska ni lägga ut lägenheten för? /Bea

Postat av: Lena

Publicerad 2008-09-21 21:02:20

Hallgolvet är ju så fräckt. Jag gillar ljus på höstkanten, ser att ni har ett par vita på köksbordet. Möjligtvis att sätta ut några i färg på fat lr nått. Jag tycker den är superfin som den är och jag tror att det är bättre med för lite än för mkt "lullull" Tjingeling så ses vi i morron/Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela