Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Ett steg närmare

Publicerad 2008-09-11 22:11:23 i Babblat av Sussie,

Japp, efter en veckas segdragen process är vi nu ett steg närmare "två sjuttiotalister i ett sjuttiotalshus" så nu får vi vänta till nästa vecka och hoppas på att det inte blir "inte två sjuttiotalister i ett sjukt sjuttiotalshus".

Jag satt på ett möte i Luleå när maken smsade att vårt bud blivit accepterat, tror ni att min koncentration där efter låg på mötet?

Hädan efter tror jag att den denna något loja inrednings/egoblogg kommer att få en allt mer karaktär av renoveringsblogg...Hm känslan finns där

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-10-29 22:06:42

Grattis till husköpet!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela