Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Lite från semestern

Publicerad 2009-02-08 14:37:36 i Resor,

Vi bodde på RIU Club Gran Canaria i Meloneras. Ett fyrstjärnings all inclusive hotell. Gran Canaria och hotellet var ett perfekt alternativ för en ta igen sig semester vilket är precis vad vi har gjort.


Välkommen till Gran Canaria, här fanns det inget svenskt kaffe och det var inte kallt på rummen för vi hade betalt bränsletillägg!


I trädgården fanns det palmer och kaktusar.


Tre pooler och två mycket välbesökta poolbarer...


Det var inte så långt till Öknen


En kväll satt vi vid havet och såg solnedgången (där borta någonstans ligger Amerika)


Under parasollet passade jag på att införskaffa inspiration till renovering 2.0


En dag passade vi på att åka upp till bergen på Palitos djurpark träffade vi lite nya vänner


En herre med annorlunda styling.


Vill man få det bästa nappet på Playa del Ingels så gäller det att sköta hygienen.


Känns som att det är dagen efter en kul kväll va? Vem hämtar pizzan?


Alla hade visst varit och sett Elvis-imitatören


De hade visst haft jättekul, men så här dagen efter vill vissa bara sova, andra darrar efter fett och kolhydrater.


Andra såg dock piggar ut och familjen "Whiskers" hade grävstund som alla andra dagar.


Päls är ju hett i år och i en inhängnad trodde jag först att de visade ett tvärsnitt av populationen på stureplan


Dock verkar det som att trendfrisören nummer ett har gått helt bananas?


Hälsa alla barn att de kan sluta gråta! VI fann Nemo!


En dag lekte vi slow-cowboys i bergen


Jag fick dock en inidan-häst som hälsade  mig genom att bita mig i fingret?!


Grundregeln för hur en dag ska avslutas, ett glas Cava på terssen innan middagen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-08 18:38:45

Härliga bilder!



Kan tro att ni längtar en liten smula tillbaks just nu..? Skottar gör vi här också- och det är inte utan att dina bilder får en att vilja åka till varmare breddgrader.



/A.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela