Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Mmmm, det går lite dag för dag

Publicerad 2009-06-30 22:04:55 i Renovering av kök,

Om drygt en vecka kommer bänkskivan. Till nästa helg kan vi ha ett fullt fungerande kök, JIPIIEEEEEEEE.
Sedan ska jag storstäda för han där uppe vet att det blir fruktansvärt ostäkigt i hela huset för att ett rum görs om totalt.

I går kom handtagen på och i kväll kunde jag börja sätta in lite saker i lådorna. Dock lite svårt att få till en bra planering över var sakerna ska vara för bäst flyt i köket.

Vi satte även upp täcksidor på halva ön. FIck beställa mer täcksidor i går då jag insåg att jag tänkt lite fel. Men de kommer nästa vecka och sitter mot fönstret så de syns inte så mycket.


Åh, äntligen någonstans att stoppa porslinet efter en månad i kartong och andra tillfälliga lösningar av bättre och sämre slag.


Ön mednyss uppsatta täcksidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela