Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Äntligen fredag

Publicerad 2009-11-06 17:49:38 i Renovering av badrum,

Första fredagen på flera veckor som jag på eftermiddagen kunde gå igenom min kalender och se att alla prio 1 och prio 2 uppgifter var färdigställda. Helghumöret kunde inte få en bättre skjuts uppåt. I glad fredagsanda svängde jag förbi lite affärer på vägen hem och delar av resultatet kan ni se här nere.


Lite rosa och lila har fått flytta in i badrumsgrottan.


Över toaletten vakar dessa, de ger den som glömmer att fälla ner toalettlocket mardrömmar.


Ännu inga duschväggar, därav det inplastade fönstret.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2009-11-06 19:57:33

Ert badrum är verkligen superdupersnyggt!



Ha en härlig helg!

Kram Malin

Postat av: Biibii

Publicerad 2009-11-07 10:26:12

Men gud så fint det blev!! Kan ni komma hem till oss och göra lika fint? Ha en toppen helg!

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2009-11-08 17:21:24

Grymt snyggt! Ser ut som ett hotellbadrum!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela