Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Badrum arbetsdag 18

Publicerad 2009-10-14 21:50:00 i Renovering av badrum,

I dag har det smällt till nästan alla plattor har kommit upp på väggen!



Kaklade väggar.....


Men inte hemma hos oss utan på Scandichotellet i Övre Norrland som jag just nu befinner mig på.

Maken fick maila nytagna bilder till nyfikna mig.


Vår badrumsgrotta börjar att ta fart!

Åker hemåt i morgon men bara för att sova. Fredagen börjar allt för tidigt och en liten nätt dagstripp Umeå-Östersund tur och retur.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-15 20:15:38

Svar: hoppas du kan mysa lite i det där hotellrummet trots allt:P



Ja, det har varait mycket den senaste tiden, så jag känner att jag måste varava ner några km/h:P Kram kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-15 20:16:13

Glömde...vad fint det ser ut i badrummet (nedre bilden då) Fniss

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-16 11:46:49

Halloj!



Blev lite förvånad när jag såg den övre bilden; upplevde direkt att jag fått en helt annan bild av din inredningssmak.... :-)



Kul att det börjar ta sig i badrummet! //Kollegan i Luleå

Postat av: //Lena

Publicerad 2009-10-16 19:37:36

Rackarns va snyggt det kommer bli...börjar också räkna dagarna tills det är klart. Hoppas också du får en härlig sov helg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela