Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Fixarsöndag

Publicerad 2009-10-25 20:57:10 i Renovering av kök,

I dag var det dags att ta tag i lite listning som blivit liggande sedan i somras när köket gjordes om. Jag har även passat på att sätta upp lite gardiner det var EvaBritt från IKEA som fick flytta in. Dessutom har jag varit och köpt lite mer belysning så nu är det ljust i köket vill jag lova. Inte en smutsfläck går att gömma. Det som ännu saknas innan köket är att betrakta som klart är lite mer finlistning. Det ska även till en låda med spottar över kökslinjen. Men efter att villrådigt ha plockat bland påsarna med spotar så gick vi den enkla vägen och ringde till hantverkarna som gör badrummet och med undran om inte de kunde tänka sig att hjälpa oss lite till...





Insadlade dörröppningar!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-26 21:15:46

Det ser riiiktigt fin fint ut:) Listning har en förmåga att skjutas upp..hehe. Vi saknar fortfarande lister i köket. Kram Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela