Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Jag kan flyga jag är inte rädd!

Publicerad 2009-10-29 18:02:02 i Babblat av Sussie,

Peppar peppar ta i trä är det månne så att min flygrädsla börjar ge sig? Jag är helt förvånad över mig själv. Under dagens tur till Stockholm höjdes inte min puls en enda gång, inte en ena katastroftanke for genom mitt huvud och jag tänkte faktiskt flera gånger att det var riktigt trevligt där uppe i luften. Har jag blivit hjänromprogrammerad utan att jag märkt det? De tre senaste hemfligterna har jag till och med spenderat sovande vilket tidigare har varit en dåres tanke om önskan att kunna sova under en flygning.

Det finns många bra saker med Umeå, men en av de kanske allra bästa är att flygplatsen ligger mitt i stan. I morse tog det exat två timmar från det att jag lade ned tandborsten hemma i köket, steg in i taxin och steg in på jobbets huvudkontor i Stockholm. Då hade jag ändå hunnit plocka upp datorn och jobba en halvtimme på flygplatsen innan ombordstigningen.

Kommentarer

Postat av: //L

Publicerad 2009-10-31 08:07:39

Yay va kul...känner igen mig själv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela