Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Tvättstuga och "sporthall"

Publicerad 2009-10-03 13:41:42 i Renovering av tvättstuga/Källare,

Efter att hantverkarna har gjort badrummet ska de ta sig an vår tvättstuga. Medan vi ännu har kvar containern på uppfarten har vi i dag passat på att riva ut plastmattorna som legat i halva källaren. Plastmattor på ett betongkällargolv är verkligen inte bra. En inte allt för god lukt kom som tack för att vi tog bort mattorna. Jag har därför ägnat mig åt att skura 50 kvm golv med klorin. Nu luktar det inte dåligt i källaren längre, nu luktar det badhus :)


Tvättstugan med det målade betonggolv som låg under plastmattan.


Tvättstugan annan vinkel, här är lite av plastmattan kvar då vi behöver duschen i vänstra hörnet tills dess att badrummet är klart.


Vårt gigantiska hobbyrum i källaren som vi kallar för "sporthallen". Även här fans det plastmattor på golvet som nu är utrivna.


Hall mot liten toalett och pannrum

Kommentarer

Postat av: karola

Publicerad 2009-10-03 18:33:54

-massa kul projekt ni har på gång!

spännande, fixar ni i helgen eller får ni ledigt?

Postat av: A

Publicerad 2009-10-06 23:51:31

Å, det hobbyrummet skulle jag vilja ha!



Himmel, vad ni hunnit mycket.

Och vad fin bloggen blivit!



Kram- och hälsa maken.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela