Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Badrum arbetsdag 6

Publicerad 2009-09-29 18:08:14 i Renovering av badrum,

Åh, vad det går sakta. Kan inte bara badrummet vara färdigt nu? Fast jag vet att kommer att ta ungefär två veckor till med alla torktider och allt som ska till, men jag är är otålmodig som ett barn i sin väntan på jultomten.

Det som har hänt hittils är

I går eps-gjöts golvet i badrummet.

I dag lades golvvärmeslingorna (antar jag) och golvet flytspacklades.

Som ni ser på bilden så kan man inte ana så mycket annat än att golvet förvandlat sig från frigolit vitt till betonggrått.

Nej, nu ska jag ta tag i det tråkigaste jag vet- månadens räkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela