Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Sussi goes pysslig housewife

Publicerad 2009-09-27 10:34:46 i Babblat av Sussie,

I går var vi bjudna på en jättetrevlig tillställning, en cykelfest. Vilket innebär att man cyklar runt till okända och kanske kända människor för att äta och dricka. Vår uppgift var att bjuda tre par på förrätt.

I trädgården har vi ett totalt meningslöst träd med röda prydnadsäpplen (tror jag att det är) trädet är skabbig och dessutom sticks det. Men hösten till lags har det kommit fina små röda bär/äpplen vad det nu är. I ett hastigt martha steward infall fick jag idén att klippa loss några klasar och dekorera bordet med. Eftersom att jag och pyssliga dekrorationer inte riktigt är synonymt med varandra känner jag att jag måste visa bildbevis.

Förutom min eminent dekorerade dukning så var festen supertrevlig, har träffat massor av nya trevliga människor. I dag dock känns det i kroppen att sömnen blev allt för kort. Jag borde verkligen börja att ta tag i arbetsrummet som i dag fungerar som dumpningsplats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela