Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Fatta!

Publicerad 2010-11-12 17:00:03 i Babblat av Sussie,

Kan inte telefonförsäljaren som envist ringer på min lur förstå att "lur i örat" betyder nej tack och inte ring igen? Googlar efter NIX, tydligen gäller inte nixandet permanent.
En gång för ett ganska långt tag sedan spenderade jag också hälften av veckans arbetstimmar som telefonförsäljare. Ibland störde jag middagen, ibland var jag jourhavande medmänniska. Dock den största lärdomen av allt var att ju mer jag bredde på min klingande norrlänska desto högre blev den provisionsbaserade lönen. Ni sörlänningar går så lätt på myten om "Robert" även om den bara vill kränga ett bokpaket med Nalle Puh.

Kom och köp konserverad gröt, ser inte personen på bilden lite väl otrovärdig ut?

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2010-11-13 12:40:31

Välkommen tillbaka!!

Postat av: Systeryster

Publicerad 2010-11-22 20:10:43

Du är så himla fin på den här bilden, min älskade syster!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela