Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Bröllopsyra

Publicerad 2011-04-30 10:16:25 i Renovering,

Få kunde väl under gårdagen undgå att nummer två i den brittiska tronföljden ställde till med bröllop. Jag hade säkert fällt en tår eller två om jag följt kalaset medielive. Det är något speciellt med bröllop och jag har väl lite surmulet och avundsjukt konstaterat att mina deltaganden i sådana här tillfällen har varit allt för få. (Stor fet kärlekskänga till alla ogifta i min närhet). Så i veckan kom det då ett kuvert med våra namn på och lite så där bubblande glatt kunde det konstateras att det var en bröllopsinbjudan! Woho vad kul det ska bli!
.
.
Något att se fram mot,

Något att minnas, den egna dagen. (Foto Mikael Långström)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela