Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

2010 genom mobilkameran -augusti

Publicerad 2011-01-12 19:04:57 i Allmänt,

Fortfarande lite lite ledigt kvar men snart började allvaret igen. Efter en lugn och skön sommar skulle allt startas i augusti.
Vi åt kräftor på vår nya trall, sedan gick vi och skulle bjuda grannarna, men när de inte var hemma lade vi kräftorna i postlådan i stället så att de kunde njuta vid ett annat tillfälle.


Jag lånade makens lilla racer till Luleå en dag och skickade bevis hem på att jag minsann tänkte över min körning och höll igen på bränsleförbrukningen.



Den blöta sista helgen i augusti sprang vi Umeälvsloppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela