Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

2010 genom mobilkameran -september

Publicerad 2011-01-12 19:11:00 i Allmänt,

I början av september var det så dags igen. Tjejplågerimilen. Jag hade faktiskt tränat helt ok innan men säkert inte nog. Bara att konstatera att jag och löpning inte lever i någon särskild symbios med varandra. Resten av september är mer som ett minnestöcken, vilket nog kan innebära att jag mest jobbade.
Min sedan tre år tillbaka ständiga följeslagare, min jobbdator, sade upp sig veckan efter tjejmilen. Det var med sorg i hjärtat som jag skapade denna installation på mitt kontor -Döden kallas den, och ni kan säkert räkna ut i villket skick blomman och musen befinner sig i, oåterkallerligt.


En dag åt jag en riktigt god fiskgryta till lunch på Times Kitchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela