Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Balkongprojekt

Publicerad 2006-04-30 12:10:17 i Allmänt,

38080-69

Solen lyser och värmen är skön. MIna plantor får lufta sig ute på balkongen som senare ska bli deras hem. I dag ska jag stolapa iväg till ett köpcenter och köpa mer jord sedan ska jag sätta gurka! Lite längre fram ska jag även sätta sallad i baljor och massor av kryddor. Ska jag väl hålla på och påta med växter så ska det ge en belöning i form av något ätbart!

Var på trav i går, V75 vi gick ihop några och spelade. 7 rätt helt fantastiskt, dock så var utdelningen inte lika fantastisk, vi fick inte ens tillbaka pengarna. De 118 kr som vi vann och som skulle fördelas på 7 stycken, satsades till hela summan på en lågoddsare som när det väl kom till kritan försvann i klungan. Vann gjorde en högoddsare som gav 37 gånger pengarna, och jag som tyckte att han såg fin ut på värmningen, varför spelade vi inte på honom i stället?

Kommentarer

Postat av: ROOMSERVICE

Publicerad 2006-05-07 00:53:01

Det där är sommar med stort S! Ahhhhhhhh!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela