Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Kan kanske inte själv

Publicerad 2006-04-11 23:59:07 i Allmänt,

De här speglarna med ´schysst guldram. Kan nog inte hänga upp dem av egen förmåga, inte i kväll i alla fall. Måste köpa lite mer "grejor" och makapärer för att få upp dem, de är tunga!

De är ca 140 långa och kanske 40 breda. Jag tror att det kommer att bli jättesnyggt ovanför soffan.

Om någon för lite mer än två veckor sagt till mig att jag skulle köpa en spegel i en svulstig guldram så hade jag gett upp ett rått skratt, tänk så fort man ändrar sig över saker och ting =)

38080-59
Speglar köpta på ÖB 99 kr styck


Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2006-04-15 09:46:39

Jag har en 23 kilos guldram från gamla Oz Interiör i hallen, varje gång jag ska flytta suckar mamma och pappa menande och klagar över att de måste hänga med och flytta min älsklingsspegel. Den är fastsatt med en specialanordning. Två expanderpluggar och skruvar låser en träskena som hela spegeln vilar mot, längst upp har vi fäst en metallbit som också är hårt fastskruvad i väggen, vars syfte är att hålla spegeln på plats så att den inte kanar ur. Det har fungerat mycket bra, i tre lägenheter och jag hoppas det funkar lika fint i den kommande fyran :)

Postat av: Anna

Publicerad 2006-04-26 22:10:41

Du, skitsnyggt och klassiskt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela