Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Kunde själv!

Publicerad 2006-04-27 10:47:12 i Allmänt,

Eller, nog var det kanske Jesse som gjorde det mesta! Speglarna är nu i alla fall uppsatta och det kom att bli mindre krångel än vad jag från början trott. Tanken var att jag skulle ha hängt dem horisontellt men efter lite övervägande och upphållande från Jesses sida så kom jag (vi) fram till att lodrätt var rätt.

Rummet fick en helt annan karaktär (bilder från hur det såg ut innan finns längre ned) takhöjden lyftes och rymmet fick mer rymd.  Det kanske hade blivit bättre med tre speglar på rad, men när jag återvände till ÖB så var det slutsålt. Fast å andra sidan så kanske det hade blivit lite för mycket med tre, lite för tungt.


38080-65

38080-67
Hemma hos!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2006-04-29 12:11:49

Mycket snyggt! Häftigt också att se hur hallgolvet blev på håll. Mycket läckert.

Postat av: Sussie

Publicerad 2006-04-30 12:12:53

Tack!

Jag trivs rätt bra själv, och hallgolvet matchade verkligen bra till speglarna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela