Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Tomat eller ogräs?

Publicerad 2006-04-10 09:18:58 i Allmänt,

Som ogrön nybörjarodlare så är det inte alltid lätt att skilja på mellan bra och dåligt, mellan äka vara och ogräs.

Mina tomatplantor har äntligen börjat komma upp. Fast ska jag vara ärlig så vet jag inte om det är tomat som har kommit upp eller om det är något annat. För ska sanningen fram så är jag helt lost på allt som har med gröna växande saker att göra.

38080-57

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2006-04-10 16:09:09

Det ser ut som tomatplantor.. :D

Postat av: Sussie

Publicerad 2006-04-10 22:03:22

VIlken tur, då kanske det är tomatplantor! Nu gäller det bara att få dem att överleva!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela