Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Gamla kärringen..

Publicerad 2006-02-16 13:50:31 i Allmänt,

Nyss satte jag på en hårdrocksdänga för att rensa huvudet. Kroppen kändes vig och lätt varpå jag tog några jämfota hopp på den vita ullmattan. Ett hopp gick bra, i min iver räckte jag upp näven i luften och tog ett jämfota studshopp, plötsligt small det till i min höft och nu har jag ont!

Så min slutsats är följande, hårdrockande inleder inte bara den yngre genrerationen till potentiellt djävulsdyrkande och allmänt moralfall utan även respektabla och välanspassade samhällsmedborgare (som mig då..) kan skadas allvarligt av denna musikart!


38080-39
Hårdrockande lapplänning eller bara en tafflig rekonstruktion av en rysk trojka?

Kommentarer

Postat av: LB

Publicerad 2006-02-20 18:16:27

Tänkte säga också att jag såg en bild på ditt kök på http://hemmet.ifokus.se/Default.aspx?ThreadId=434c9fc3-4054-44e2-b99a-c94807e1e0a0

Otroligt snyggt! Har du skurit ut kakeldekoren själv eller köpt den?

Kram!

Postat av: Sussie

Publicerad 2006-02-20 23:14:19

Hej!

Jag skar ut dekoren själv. Köpte rullar med kontaktplast eller vad det hette på Coop- forum. Sedan skar jag ut lämpliga fyrkanter med hjälp av en linjal och en rakbladskniv. Det var inte alls svårt att få till bra kvadrater då baksidan av plasten var rutad och linjerad.

Ett superenkelt sätt att förnya kaklet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela