Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Sommardrömmar japanskt på 6 kvm?

Publicerad 2006-02-12 21:58:13 i Allmänt,

Har suttit och valsat runt lite på en del gröna sidor och jag börjar verkligen längta till sommaren, det är ju visserligen ett bra tag kvar dit, väldigt bra tag kvar här uppe i den här något avdistanserade kallhålet i norr.

Men i alla fall, jag längtar till att komma igång med balkongerna. Den ena balkongen har jag i mina drömmar gjort till ett växthus, med tomatbuskar och örter, eller kanske örterna får vara på den lite skuggigare andra balkongen som jag hade tänk (i mina drömmar) få lite japaninspirerad. Mörk trätrall, lite stenar, bara gröna växter och kanske en vit blomma?


38080-34

Kommer detta att bli mitt japaninspirerade uterum? Eller kommer jag att nöja mig med en röd perlargonia?


38080-35

Kommer denna balkong att till sommaren vara fyllt med levande? tomatbuskar?


*To be continued*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela