Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Än så är det vinter

Publicerad 2006-01-31 22:43:11 i Allmänt,

Vintern hänger kvar, här uppe i norr så lär den hänga kvar minst fyra månader till i alla fall. Det bästa med vintern är att man kan ha på sig gosiga tofflor. Min mor är en mycket flitig och duktig mor och i år kom hon hit med presenter i form av stickade/tovade tofflor, två hela par, saken är den att jag har slarvat bort ett par och det par som består är detta par.
38080-21

Jag ska ha ett till liknande par frågan är bara var de är???

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2006-02-01 16:44:26

Från en sak till en annan. Vad snygg du är på bilden där du har basker ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela