Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Fredag! Finally!

Publicerad 2006-01-20 20:39:47 i Allmänt,

Att ett ord kan smaka så gott, fredag som en välmarinerad oxfilé och vin. Varför är allt så lätt på fredagar? Alla är uppsluppna och skrattar, det är lätt att skratta på en fredag. På universitetet märker man att det är fredag i caffeerna och bland den personal som måste försöka jobba fast vi studenter alltid är i vägen för dem, det är så lätt att skratta och vara trevlig på en fredag.

Jag älskar fredagar de känns som målgången efter ett veckolångt maraton. I kväll ska jag bara njuta av mitt vin och skratta!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela