Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Ole dole doff golv

Publicerad 2006-01-20 11:46:52 i Det lilla hemmet i staden,

Är i svåra bryderier just nu, skall välja golv till den nu till det magiskt tråkiga hallen..


Hallen



Klinker känns för förutsägbart, jag vill poppa till det lite. Så därför har jag tänkt lägga in ett litet ovanligare golv, i alla fall ett tag tills jaglessnar på det.


Just nu väljer jag bland dessa golv

Cirklar       prickarna
Båda dessa kommer i från Tarkett (www.tarkett.se)

Tills i går var jag helt inne på det högra golvet, sedan blev jag mer inne på det vänstra golvet.. grrr vilka bryderier det ger mig.. Ska sova på det under helgen men tills på måndag ska jag ha bestämt mig! Kan inte gå och vela i evigheter då blir golvet aldrig lagt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela