Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

"Vänner" återförenas temporärt!

Publicerad 2006-01-24 13:08:06 i Allmänt,

Det här ryktet från aftonbladet låter glädjande http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,766482,00.html ! Vänner skall återförenas för fyra timmeslånga avsnittt!

Det är ganska lustigt faktiskt, tänkte senast i söndags att de borde vara dags för dem att spela in något igen! Jag håller just nu på att ta mig igenom alla avsnitt igen, har sett till säsong 7 hittils, vilket innebär att jag den senaste månaderna har sett 7*25 program vilket blir 175 avsnitt... wow.

38080-11

När ryktet om att Vänner skulle återförenas nådde hästhagen blev Keillir och Gickur så glada att de tog en sväng om, förhoppningsfulla om att castingteamet från Floor Filler skulle se dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela